.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی نیا از آخرین خبرها می گوید ؛
صلاحیت یکی از رد صلاحیت شدگان در مازندران تایید شد
شمال نیوز : وی احتمال تایید صلاحیت برخی دیگر از نامزدها را منتفی ندانست و افزود : براساس قانون امکان تایید صلاحیت دیگر نامزدها وجود دارد که البته در اختیار شورای نگهبان است و به محض دریافت حکم تایید صلاحیت نامزدها اطلاع رسانی خواهیم نمود.....
صلاحیت یکی از رد صلاحیت شدگان در مازندران تایید شد

شمال نیوز : براساس قانون امکان تایید صلاحیت دیگر نامزدها وجود دارد که البته در اختیار شورای نگهبان است و به محض دریافت حکم تایید صلاحیت نامزدها اطلاع رسانی خواهیم نمود

 سید جعفر حسینی‌نیا رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان در خصوص آخرین اخبار تایید صلاحیت نامزدها اظهار داشت: تاکنون صلاحیت یکی از نامزدها در حوزه آمل قطعی شده است و هیچ تایید صلاحیت دیگری تاکنون به شورای نگهبان مازندران نرسیده است.

وی  احتمال تایید صلاحیت برخی دیگر از نامزدها را منتفی ندانست و افزود : براساس قانون امکان تایید صلاحیت دیگر نامزدها وجود دارد که البته در اختیار شورای نگهبان است و به محض دریافت حکم تایید صلاحیت نامزدها اطلاع رسانی خواهیم نمود.

وی ادامه داد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای تبلیغات مجاز، براساس قانون عمل کنند که اگر در تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون رخ دهد در صلاحیت آنها اثرگذار خواهد بود و چه بسا کاندیدا رد صلاحیت شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.